Wanneer lever Onlinebestrating.nl mijn bestelling?
Bij Onlinebestrating.nl doen we ons best om bestellingen binnen enkele dagen, maar uiterlijk binnen één week te leveren, mits de producten beschikbaar zijn. Na ontvangst van uw bestelling, informeren we u over de exacte leverdag via e-mail of telefoon. Als u niet thuis bent tijdens de levering, kunt u een alternatieve losplaats specificeren.
Wat zijn de bezorgkosten voor mijn bestelling bij Onlinebestrating.nl?
De leveringskosten binnen Nederland (uitgezonderd de Waddeneilanden) bedragen € 74,95 inclusief btw per bestelling. Voor leveringen naar België zijn de kosten € 149,95 inclusief btw per bestelling. We leveren bestratingsmaterialen gratis in heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.
Hoe word ik geïnformeerd over de levering van mijn bestelling?
We stellen u altijd op de hoogte van de exacte leverdag via e-mail of telefoon. Zorg daarom dat u het correcte telefoonnummer en e-mailadres opgeeft bij het plaatsen van uw bestelling.
Hoe kan ik betalen voor mijn aankopen bij Onlinebestrating.nl?
U kunt uw aankopen bij Onlinebestrating.nl afrekenen via IDEAL, MisterCash, Visa of Mastercard als u online bestelt. Betaling per factuur is ook mogelijk, dit kan telefonisch, per e-mail of direct in onze winkel. Als u producten wilt ophalen, kunt u deze ook per pin of contant in de winkel in Lelystad betalen, mits u vooraf contact heeft gehad en de producten beschikbaar zijn.
Hoe bestel ik op Onlinebestrating.nl?
Een bestelling plaatsen kan via de website van Onlinebestrating.nl door de gewenste producten en hoeveelheden in de winkelwagen te plaatsen en vervolgens te kiezen voor 'Afrekenen'. Bestellen per factuur is ook mogelijk, dit kan telefonisch of per e-mail.
Hoe snel ontvang ik een offerte?
Voor het berekenen van de benodigde hoeveelheid materiaal kunt u de rekenvoorbeelden op de website gebruiken. Als u hier niet uitkomt, kunt u tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen of een e-mail sturen. Onlinebestrating.nl assisteert u graag bij het berekenen van de benodigde materialen en zal u op basis daarvan adviseren. We streven ernaar dit binnen één dag te doen.
Hoe dien ik een klacht in over producten of diensten van Onlinebestrating.nl?
Als u ontevreden bent over onze producten of diensten, kunt u uw klacht per e-mail indienen (telefonische klachten worden niet in behandeling genomen). Controleer uw bestelling direct na levering op eventuele gebreken en meld deze binnen 2 werkdagen na levering. Stuur bij uw klacht de volgende informatie naar
info@onlinebestrating.nl: uw naam, ordernummer, een korte omschrijving van de klacht en foto's die de klacht verduidelijken. Onlinebestrating.nl zal uw klacht vervolgens in behandeling nemen en samen met u naar een passende oplossing zoeken.
Wat moet ik doen als mijn bestelling defect of beschadigd is?
Mocht u een defect of beschadiging in uw bestelling ontdekken, dan verzoeken we u dit binnen 2 werkdagen na levering te melden. Stuur een e-mail naar
info@onlinebestrating.nl met uw naam, ordernummer, een korte omschrijving van het probleem en foto's die het probleem illustreren.
Hoe kan ik producten terugsturen naar Onlinebestrating.nl?
U kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Informeer ons vooraf via
info@onlinebestrating.nl of telefonisch via
0320 219 170. De producten mogen niet voor professionele of zakelijke doeleinden zijn aangeschaft. U bent verantwoordelijk voor de retourzending en de kosten ervan. Als u wilt dat Onlinebestrating.nl de retourzending verzorgt, zijn de ophaalkosten op aanvraag. De producten moeten in de originele verpakking worden geretourneerd en ongewijzigd zijn. Verzend uw retourzending naar het adres: Onlinebestrating.nl, Kaapstanderweg 41, 8243 RB Lelystad.
Welke voorwaarden zitten er aan het retourneren van producten bij Onlinebestrating.nl?
De producten mogen niet voor professionele of zakelijke doeleinden zijn aangeschaft. Ze moeten in de originele verpakking worden geretourneerd en ongewijzigd zijn. Onlinebestrating.nl moet de producten uiterlijk op de 18e dag na levering weer in bezit hebben. Onaangekondigde retourzendingen worden niet in behandeling genomen.
Kan ik de producten van Onlinebestrating.nl bekijken voordat ik ze aanschaf?
Ja, u kunt het assortiment van Onlinebestrating.nl in het echt bekijken in onze winkel en showtuin in Lelystad. Hier kunt u ook terecht voor offertes, catalogussen en overige vragen. Als u een specifiek product zoekt, raden we aan om vooraf te informeren of dit product aanwezig is.
Kan ik producten afhalen bij Onlinebestrating.nl?
U kunt producten ophalen bij de opslag van Onlinebestrating.nl, maar informeer vooraf over de beschikbaarheid. Het heeft de voorkeur dat u de bestelling online plaatst en betaalt. Als er afspraken zijn gemaakt via telefoon of e-mail, kunt u ook contant of per pin betalen bij de opslag. Houd er rekening mee dat niet alle producten die op de website worden aangeboden direct beschikbaar zijn voor afhalen. Als u online bestelt, ontvangt u een e-mail zodra uw bestelling klaarligt.
Waar zijn de showtuin en winkel van Onlinebestrating.nl gevestigd en wanneer zijn ze open?
De winkel en showtuin van Onlinebestrating.nl zijn gevestigd aan de Kaapstanderweg 41, 8243 RB Lelystad. De openingstijden zijn:
Maandag | 08:00 - 17:00 |
Dinsdag | 08:00 - 17:00 |
Woensdag | 08:00 - 17:00 |
Donderdag | 08:00 - 17:00 |
Vrijdag | 08:00 - 17:00 |
Zaterdag | 09.00 - 13.00 |
Zondag | Gesloten |